Nákladné vozidlá plne naložené stavebnými tvárnicami za menej ako 5 minút, šťastní vodiči vysokozdvižných vozíkov, výnimočná spoľahlivosť a nízke náklady na vlastníctvo: to sú len niektoré zmeny, ktoré prinieslo zavedenie vysokozdvižných vozíkov Hyster v lome v juhozápadnom Anglicku.
„Distribuujeme viac ako 100.000 betónových tvárnic týždenne,“ hovorí Richard Webb, manažér firmy Glendinning v juhozápadnom Anglicku. „V prevádzke sú len dva vozíky, takže spoľahlivosť je absolútne nevyhnutná.“
Spoločnosť Glendinning, ktorá vznikla v roku 1958, pôsobí na trhoch vrátane stavebníctva a poľnohospodárstva a je najväčším nezávislým dodávateľom lomových a betónových výrobkov ako pre obchod, tak aj pre koncových užívateľov v Devone a Cornwalle.
Spoločnosť si nedávno zakúpila nový Hyster® H8XM6 špeciálne vybavený dvojitou blokovou svorkou na odstránenie tvárnic z výrobnej linky, prepravu po dvore a ich uloženie až na výšku 5 balíkov.
„Máme poloautomatizované výrobné zariadenie a balíme väčšinou 100 mm betónové tvárnice, ktoré opúšťajú budovu na dopravníku,“ hovorí Richard. „Máme dva vysokozdvižné vozíky, ktoré musia byť vždy k dispozícii na to, aby držali krok s výrobou a taktiež nakladajú 20-25 nákladných vozidiel každý deň.“
Spoločnosť Glendinning oznámila, že dokáže nakladať vozidlá pomocou vysokozdvižného vozíka s prídavným zariadením na manipuláciu s dvojitými blokmi za menej ako 5 minút, čo prináša výnimočné časové úspory. Spoločnosť sa pýši kvalitnými službami, rýchlou a efektívnou reakciou na zákazníkov a všetko to podporujú vysokozdvižné vozíky Hyster®. Za rok dokáže spoločnosť Glendinning vyrábať a rozdistribuovať zákazníkom až 7,5 miliónov tvárnic.
Pracovné zmeny sú často dlhé a môžu trvať až 11 hodín denne. Glendinning pochopil, že pre zabezpečenie maximálnej produktivity v rýchlo sa rozvíjajúcej prevádzke je pre vodičov vysokozdvižných vozíkov nevyhnutné zaistiť optimálne prevádzkové prostredie vysokozdvižného vozíka.
„Ubezpečili sme sa, že sme zapojili našich vodičov do rozhodnutia o nákupe, a tak skúšali rôzne vysokozdvižné vozíky,“ hovorí vysvetľujúc, že vodiči „po niekoľkých minútach vylúčili väčšinu značiek“. „Jedným z dôležitých faktorov bolo ovládanie hydrauliky. Pomocou ovládania prstami je zabezpečené presné a bezproblémové ovládanie prídavného zariadenia aj nákladu.“
„Počuli sme od našich operátorov, že je s H8XM6 radosť jazdiť a že je tichý a pohodlný pre celú zmenu,“ pokračuje Richard a dodáva, že bez ohľadu na počasie poskytuje kabína aj vodičovi chránené prostredie, ktoré podporuje maximálnu produktivitu.
Viditeľnosť bola tiež kľúčovým faktorom pretože bloky sú objemné a je potrebná maximálna viditeľnosť. Ak chcete zvýšiť povedomie vodiča v rušnom dvore, majú plne vyškolení vodiči možnosť pozrieť sa na obrazovku zo spätnej kamery. Prispieva to k minimalizovaniu škôd na výrobkoch, budovách a iných vozíkoch.
Robustný rám modelu Hyster® H8XM6 poskytuje stabilitu a dlhú životnosť pri stohovaní. Motory Cummins, ktoré sú v súlade so štandardmi Stage IV, produkujú nižšie emisie a ponúkajú vynikajúcu spotrebu paliva a výrazne znižujú náklady. Obsahujú aj funkcie optimalizácie výkonu, ako je chladenie na požiadanie, hydraulika snímania zaťaženia (pohon na požiadanie), riadenie otáčok a alternatívne otáčky motora, ktoré pomáhajú ďalej znižovať celkovú spotrebu paliva v najťažších aplikáciách.
„Je to skvelý vysokozdvižný vozík a to sa opakovane dokázalo v našej ťažkej prevádzke, takže sa na neho môžeme skutočne spoľahnúť, „hovorí Richard. „Okrem toho vieme presne, ako silné sú vysokozdvižné vozíky Hyster®, pretože stále máme Hyster® H8.0FT z roku 2003. Funguje ako zálohovací vozík a používa sa počas sezónnych vrcholov. Po 15 rokoch funguje dokonale! „